הזמנת סיור

אנא שלחו לנו מייל עם הבקשה ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

    "לבנות בעקבות המאסטרים" – סדנת ריהוט DIY

    • משך זמן הפעילות: 07/06/2023 - 28/06/2023
    • מס׳ משתתפים: 10
    מוזמנות ומוזמנים לקחת חלק בסדנת נגרות יחודית, שתתקיים בחודש יוני, ונוצרה ביחד עם דויד למואן, אמן צרפתי החי ועובד בין פריז לתל אביב.
    ״לבנות בעקבות המאסטרים״ היא סדנא מעשית של ארבעה מפגשים לגילוי רהיטי DIY באמצעות עבודתם של החלוצים: אנזו מרי, גריט ריטוולד, ויקטור פאפאנק וקן אייזקס שהיו פעילים מהאוונגרד המודרניסטי (ריטוולד) ותרבות הנגד של שנות ה-70 (מארי, פאפאנק, אייזק). המאסטרים הצנועים הללו חיו בצומת דרכים של אמנות, אדריכלות ועיצוב. הם נלחמו למען אתיקה, עלות נמוכה ועשה זאת בעצמך, ואיכשהו בסופו של דבר סללו כביש מהיר עבור איקאה.

    על ידי בניית שני כסאות ודגם בקנה מידה קטן למבנה חי, המשתתפים לא רק יגלו את המכונות של המעבדה, ירכשו מיומנויות עיבוד עץ, ילכדו את רוח העיצובים ההיסטוריים, אלא גם יפתחו את השערים לשאר עבודות ה-DIY הנגישות של המאסטרים (פרויקט "Autoprogettazione" של אנצו מארי, סדרת "רהיטי ארגז" של Rietveld).

    המנחה: דיוויד למואן הוא אמן צרפתי החי ועובד בין פריז לתל אביב. שותף להקמת BrutPop צמד המפתח ובונה בקוד פתוח כלי נגינה ומסגרות להפקת סאונד עבור אמנים עם בעיות נפשיות. בפריז הוא מעורב ב-La Station  Gare des Mines, מקום המוקדש למוזיקה חיה, שבו BrutPop מנהלים מרחב האקרים: SonicLab. בשנת 2019 SonicLab עזרו לפתח תוכנית וליצור אב טיפוס של התקנות הסאונד הקבועות עבור מוזיאון חדש לפילהרמונית של פריז.

    להרשמה ולפרטים נוספים כנסו לאתר איגוד האמנים: קישור לרישום

    העלות: 700 ש"ח

    *הסדנה תועבר באנגלית וכוללת את כל החומרים

    
    					
    תודה שנרשמתם לפעילות
    שם של האירוע
    תאריך: