הזמנת סיור

אנא שלחו לנו מייל עם הבקשה ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

    הארכיון הנייד ב-Careof e Viafarini, DOCVA, מילאנו

    האוצר גבי סקרדי הזמין את הארכיון הנייד להתארח במילנו, איטליה בין התאריכים ה- 24 במרץ ל- 11 באפריל, 2009.התערוכה במילאנו מתוכננת כחלל פתוח של ספריית וידיאו בו יוכלו אורחים ואוצרים לאצור תוכנית הקרנת וידיאו משלהם. זוהי התחנה התשיעית במספר של הארכיון הנייד במסגרת פרוייקט בן שלוש שנים.

    לכבוד הפתיחה, גלית אילת, מנהלת המרכז לאמנות דיגיטלית, תציג את הרעיון שעומד מאחורי הניידות של הארכיון. בהמשך התוכנית, האמן הישראלי רועי רוזן, ידבר על עבודותיו שמשתתפות בפרויקט (פרטים בהמשך).

    הארכיון הנייד נוסד במרץ 2007 על ידי גלית אילת, אייל דנון ואווה בירקנשטוק. הוא מתבסס על ארכיון הוידיאו של המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית בחולון. הארכיון כולל למעלה מ1500 עבודות וידיאו והוא פתוח לצפייה עבור הציבור הרחב. בכל תחנה של הארכיון הנייד בחו”ל נוספות לו 25 עבודות וידאו שנבחרו על ידי המוסד המארח.

    ניתן לגשת אל החומרים שיוצגו בפרוייקט בכתובת http://www.bibliobit.it (הקטלוג של האוספים במקום), את רשימת האמנים ניתן למצוא בכתובת http://www.portfolioonline.it , לרשימה של 100 אמנים מרכזיים בסצינת האמנות האיטלקית ראו: http://www.italianarea.it, ומידע על אתרים מומלצים בכתובת http://www.bancadatiartbox.it .

    תודה שנרשמתם לפעילות
    שם של האירוע
    תאריך: