הזמנת סיור

אנא שלחו לנו מייל עם הבקשה ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

    תזמורת החריקות בביצוע בכורה ליצירתו של המלחין מיכאל מאיירהוף

    • משך זמן הפעילות: 21/12/2019 - 21/12/2019

    תזמורת החריקות פועלת זה מספר שנים במרכז לאמנות דיגיטלית ומורכבת מקבוצה של לא-מוסיקאיות שהגיעו להישגים נהדרים, פיתוח הקשבה ונגינה משותפת, רב שיח והתמדה. התזמורת הופיעה בשנות פעילותה באופן קבוע ואף נכתבו לה יצירות ע״י מלחינות ומלחינים מרכזיים בתחום המוזיקה העכשווית – יצירתית.

    חברות התזמורת: ג'וליה אלמוג, ציפי דבאח, מרים כהן, דובה לבנון, רותי לוי, דינה מנחם, דורית פינטו, לאה פוני, שוש צ'רכי, עדה רחמים.

    מנחי התזמורת: אמנון וולמן, דן וינשטיין, תום סולוביציק

    ביום שבת ה21/12 בשעה 20:00 יערך קונצרט של תזמורת החריקות יחד עם המלחין מיכאל מאיירהוף, אשר יתארח בארץ עבור ביצוע הבכורה ליצירה שכתב עבור התזמורת. היצירה נקראת “Ten easy pieces” – Concept for 8 or more Players on Nylon Strings  (2019) חברות התזמורת ינגנו את היצירה על כלים מיוחדים שמאיירהוף יבנה עבורן.

    מאיירהוף: מזה שנים רבות אני חוקר את האפשרויות של יצירת סאונד מחוטי ניילון. החומריות שלהם מעניינת כי עם ספוג רטוב ניתן לייצר גלים ארוכים שהינם חזקים מאוד וייחודיים, ונשמעים כמעט אלקטרוניים.

    המוסיקאיות בתזמורת ינגנו במספר מקומות בחלל. הן ישתמשו בפחיות מתכת וכוסות פלסטיק כמגברים.

    המלחין מיכאל מאיירהוף המתגורר בהמבורג, למד מוזיקה, מתמטיקה, פילוסופיה והיסטוריה של האמנות. לצד כלי נגינה מסורתיים, מאיירהוף משתמש ביצירותיו באובייקטים, מנועים, התקנים על כלי הנגינה והקרנות וידיאו. יצירותיו מבוצעות בפסטיבלים החשובים בעולם למוזיקה עכשווית.

    הכניסה חופשית!!

    תודה שנרשמתם לפעילות
    שם של האירוע
    תאריך: